blog
Rozmowy Advalue Engaged: Zatrudnijcie jedną osobę!
W związku z rosyjską agresją zbrojną na Ukrainę i z powodu toczącej się tam wojny, dziś w Polsce mierzymy się z prawdziwym kryzysem humanitarnym. Do naszego kraju, który do tej pory bardzo ostrożnie dysponował prawem do udzielania azylu, w ciągu dwóch miesięcy przyjechało ok 3 mln uchodźczyń i uchodźców z Ukrainy. Niektórzy zdecydowali się wrócić do domu, ale większość wciąż przebywa w Polsce.
WięcejRozmowy Advalue Engaged: Liczy się to, że żyjemy, a nie nasz kolor skóry, czy język
Liliana ma 18 lat, pochodzi z ukraińsko-kongijskiej rodziny. Poznałam ją podczas wolontariatu w sekcji zakwaterowania dla uchodźców na Dworcu Centralnym w Warszawie. Polubiłam ją od razu i pomogłam jej znaleźć mieszkanie u zaprzyjaźnionej polskiej rodziny. Zgodziła się porozmawiać ze mną o swojej rodzinie, ucieczce z Kijowa i podróży do Warszawy.
WięcejRozmowy Advalue Engaged: Kiedy osiągniemy równość płci?
Rozmawiam z Mirellą Panek-Owsiańską, ekspertką przywództwa kobiet, trenerką, mentorką, działaczką społeczną, autorką newslettera #3teksty1akcja, łączniczką programów dla kobiet i dziewczynek.
WięcejRozmowy Advalue Engaged: SILVER Power
Rozmawiam z Aleksandrą Laudańską, redaktorką naczelną magazynu „Pokolenia”, autorką portalu wolniodmetryki.pl, CEO Silver Content Hub.
WięcejRozmowy Advalue Engaged: Odpowiedzialność w modzie
O problemach i wyzwaniach przemysłu modowego rozmawiam z dr Martą Karwacką, socjolożką biznesu specjalizującą się w tematyce zrównoważonego rozwoju i ESG, starszą menedżerką w zespole ds. zrównoważonego rozwoju, Deloitte, autorką bloga „How to wear fair?”.
WięcejRozmowy Advalue Engaged: Zero waste – nowy standard działania dla konsumentów i firm
Rozmawiamy z Polskim Stowarzyszeniem Zero Waste i Federacją Polskich Banków Żywności.
WięcejRozmowy Advalue Engaged: Żywność roślinna – tymczasowa moda, czy trend który zostanie z nami na dłużej?
Konsumenci są coraz bardziej świadomi wpływu ich wyborów żywieniowych na zdrowie oraz otaczający ich świat. O to, w jaki sposób ta wiedza przekłada się na branżę spożywczą, pytam Patrycię Homę, prezeskę ProVeg Polska – międzynarodowej Fundacji działającej na rzecz budowania świadomości żywieniowej, z którą Advalue ma przyjemność współpracować od kilku lat.
WięcejKatarzyna Hryćko-Górnicka (Advalue): Zaangażowanie to wartość, którą wyznajemy
Advalue wprowadza na rynek markę Advalue Engaged specjalizującą się w marketingu zaangażowanym społecznie. W związku z tym rozmawiamy z Katarzyną Hryćko-Górnicką, Business Unit Director zarządzającą nową marką Advalue Engaged.
WięcejGreenpeace: rozmowa z biznesem inaczej
W cyklu AdValue "Something good to add" rozmawiamy z Dominikiem Zgódką, dyrektorem zarządzającym Greenpeace Polska.
WięcejSomething Good To Add: CSR a trendy społeczne
Naszym rozmówcą jest Marcin Rzepka - doradca biznesowy, badacz rynku, socjolog, associate partner w Civitta Polska.
WięcejSomething good to add: BSR z perspektywy agencji marketingowej
Inicjatywy typu BSR (brand social responsibility) poza zyskiem dla marki dają również konsumentom coś więcej niż tylko produkt czy usługę.
WięcejSomething good to add: BSR z perspektywy generacji Z
Przeprowadzone w ostatnich latach badania postaw konsumentów* wskazują, że młodzi Polacy coraz częściej wybierają marki, które podzielają ich wartości. Uważają, że rolą biznesu jest naprawa zaniedbań rządów i poprzednich pokoleń. Skąd wynika takie podejście? Oddajmy głos generacji Z.
WięcejSpontaniczne zaangażowanie marek może dać długofalową korzyść
Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z cyklu "Something good to add", którego pomysłodawcą i autorem jest agencja marketingowa Advalue.
WięcejSomething good to add: BSR z perspektywy marki
Zaangażowanie społeczne marki jest wiarygodne dla konsumentów i pracuje na rzecz brandu, gdy wynika z jego tożsamości i odpowiada na rzeczywistą potrzebę - mówią menedżerowie odpowiedzialni za prospołeczną aktywizację marek Żubr, Hasbro Gaming, PZU i Ben & Jerry's.
WięcejZaangażowanie społeczne biznesu oczami Jurka Owsiaka
W cyklu "Something good to add" rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem - pomysłodawcą, współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - o tym, jak wygląda współpraca z biznesem z perspektywy NGO.
WięcejSomething good to add
Zapraszamy do lektury cyklu artykułów, których pomysłodawcą i autorem jest agencja marketingowa Advalue.
WięcejOd filantropii do BSR. Śladami społecznej odpowiedzialności biznesu
Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z cyklu, którego pomysłodawcą i autorem jest agencja marketingowa Advalue.
WięcejRozmowy Advalue Engaged: O co chodzi młodym twórcom?
Na koniec cyklu „Rozmowy Advalue Engaged”, który został poświęcony wywiadom z kobietami zaangażowanymi w aktualne problemy i tematy społeczne - oddaję głos artystce z pokolenia Zet – Julii Woronowicz – malarce, rzeźbiarce, ilustratorce i piosenkarce, która odkrywa dla nas na nowo zapomniane rytuały, odsłania wciąż istniejące stereotypy i schematy myślenia patriarchalnego.
Więcej