blog

Rozmowy Advalue Engaged: Zatrudnijcie jedną osobę!

W związku z rosyjską agresją zbrojną na Ukrainę i z powodu toczącej się tam wojny, dziś w Polsce mierzymy się z prawdziwym kryzysem humanitarnym. Do naszego kraju, który do tej pory bardzo ostrożnie dysponował prawem do udzielania azylu, w ciągu dwóch miesięcy przyjechało ok 3 mln uchodźczyń i uchodźców z Ukrainy. Niektórzy zdecydowali się wrócić do domu, ale większość wciąż przebywa w Polsce.

Więcej

Rozmowy Advalue Engaged: Liczy się to, że żyjemy, a nie nasz kolor skóry, czy język

Liliana ma 18 lat, pochodzi z ukraińsko-kongijskiej rodziny. Poznałam ją podczas wolontariatu w sekcji zakwaterowania dla uchodźców na Dworcu Centralnym w Warszawie. Polubiłam ją od razu i pomogłam jej znaleźć mieszkanie u zaprzyjaźnionej polskiej rodziny. Zgodziła się porozmawiać ze mną o swojej rodzinie, ucieczce z Kijowa i podróży do Warszawy.

Więcej

Rozmowy Advalue Engaged: Kiedy osiągniemy równość płci?

Rozmawiam z Mirellą Panek-Owsiańską, ekspertką przywództwa kobiet, trenerką, mentorką, działaczką społeczną, autorką newslettera #3teksty1akcja, łączniczką programów dla kobiet i dziewczynek.

Więcej

Rozmowy Advalue Engaged: SILVER Power

Rozmawiam z Aleksandrą Laudańską, redaktorką naczelną magazynu „Pokolenia”, autorką portalu wolniodmetryki.pl, CEO Silver Content Hub.

Więcej

Rozmowy Advalue Engaged: Odpowiedzialność w modzie

O problemach i wyzwaniach przemysłu modowego rozmawiam z dr Martą Karwacką, socjolożką biznesu specjalizującą się w tematyce zrównoważonego rozwoju i ESG, starszą menedżerką w zespole ds. zrównoważonego rozwoju, Deloitte, autorką bloga „How to wear fair?”.

Więcej

Rozmowy Advalue Engaged: Zero waste – nowy standard działania dla konsumentów i firm

Rozmawiamy z Polskim Stowarzyszeniem Zero Waste i Federacją Polskich Banków Żywności.

Więcej

Rozmowy Advalue Engaged: Żywność roślinna – tymczasowa moda, czy trend który zostanie z nami na dłużej?

Konsumenci są coraz bardziej świadomi wpływu ich wyborów żywieniowych na zdrowie oraz otaczający ich świat. O to, w jaki sposób ta wiedza przekłada się na branżę spożywczą, pytam Patrycię Homę, prezeskę ProVeg Polska – międzynarodowej Fundacji działającej na rzecz budowania świadomości żywieniowej, z którą Advalue ma przyjemność współpracować od kilku lat.

Więcej

Katarzyna Hryćko-Górnicka (Advalue): Zaangażowanie to wartość, którą wyznajemy

Advalue wprowadza na rynek markę Advalue Engaged specjalizującą się w marketingu zaangażowanym społecznie. W związku z tym rozmawiamy z Katarzyną Hryćko-Górnicką, Business Unit Director zarządzającą nową marką Advalue Engaged.

Więcej

Greenpeace: rozmowa z biznesem inaczej

W cyklu AdValue "Something good to add" rozmawiamy z Dominikiem Zgódką, dyrektorem zarządzającym Greenpeace Polska.

Więcej

Something Good To Add: CSR a trendy społeczne

Naszym rozmówcą jest Marcin Rzepka - doradca biznesowy, badacz rynku, socjolog, associate partner w Civitta Polska.

Więcej

Something good to add: BSR z perspektywy agencji marketingowej

Inicjatywy typu BSR (brand social responsibility) poza zyskiem dla marki dają również konsumentom coś więcej niż tylko produkt czy usługę.

Więcej

Something good to add: BSR z perspektywy generacji Z

Przeprowadzone w ostatnich latach badania postaw konsumentów* wskazują, że młodzi Polacy coraz częściej wybierają marki, które podzielają ich wartości. Uważają, że rolą biznesu jest naprawa zaniedbań rządów i poprzednich pokoleń. Skąd wynika takie podejście? Oddajmy głos generacji Z.

Więcej

Spontaniczne zaangażowanie marek może dać długofalową korzyść

Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z cyklu "Something good to add", którego pomysłodawcą i autorem jest agencja marketingowa Advalue.

Więcej

Something good to add: BSR z perspektywy marki

Zaangażowanie społeczne marki jest wiarygodne dla konsumentów i pracuje na rzecz brandu, gdy wynika z jego tożsamości i odpowiada na rzeczywistą potrzebę - mówią menedżerowie odpowiedzialni za prospołeczną aktywizację marek Żubr, Hasbro Gaming, PZU i Ben & Jerry's.

Więcej

Zaangażowanie społeczne biznesu oczami Jurka Owsiaka

W cyklu "Something good to add" rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem - pomysłodawcą, współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - o tym, jak wygląda współpraca z biznesem z perspektywy NGO.

Więcej

Something good to add

Zapraszamy do lektury cyklu artykułów, których pomysłodawcą i autorem jest agencja marketingowa Advalue.

Więcej

Od filantropii do BSR. Śladami społecznej odpowiedzialności biznesu

Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu z cyklu, którego pomysłodawcą i autorem jest agencja marketingowa Advalue.

Więcej
Popularne
Bądźmy w kontakcie

Zapisz się na newsletter i dołącz do grona najlepiej poinformowanych czytelników bloga Advalue :) 

Wymagane
Wymagane
Wymagane