blog

Something good to add:

BSR z perspektywy marki

Zaangażowanie społeczne marki jest wiarygodne dla konsumentów i pracuje na rzecz brandu, gdy wynika z jego tożsamości i odpowiada na rzeczywistą potrzebę - mówią menedżerowie odpowiedzialni za prospołeczną aktywizację marek Żubr, Hasbro Gaming, PZU i Ben & Jerry's.

 

Łukasz Kling, brand manager marki Żubr:

Zmiany w przyrodzie widać gołym okiem. Nie trzeba już nikogo przekonywać, że świat wokół nas się zmienia. Wszyscy tego doświadczamy. Wzrastająca świadomość konsumentów na temat konieczności ochrony natury przekłada się na oczekiwania wobec marek. Szczególnie tych, które w powszechnym rozumieniu „coś mogą zdziałać”. Już przed akcją „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” nasz brand był silnie kojarzony z ochroną przyrody, z uwagi na charakter komunikacji. Wspólnie z WWF Polska otworzyliśmy nowy rozdział w historii marki.

8.jpg

Agnieszka Rzepkowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej PZU:

Chcemy, aby klienci postrzegali PZU jako firmę, która na co dzień wspiera ich w dbaniu o bezpieczeństwo dzieci. Niestraszki nie sprzedają produktów ubezpieczeniowych. To wyjątkowy koncept, którego celem jest edukacja dzieci w tematach kojarzących im się z systemem zakazów. Niestraszki mówią językiem dzieci, dzięki czemu pomagają dotrzeć do nich z trudnym i nudnym przekazem w sposób zrozumiały i atrakcyjny. Wzmacniają wśród rodziców postrzeganie PZU jako marki odpowiedzialnej społecznie i zaangażowanej, na której można polegać.

9.jpg

 

Andrzej Sobolczyk, senior brand manager marki Hasbro Gaming:

Misją marki Hasbro Gaming jest edukacja poprzez zabawę. Dlatego zdecydowaliśmy się na projekt, w którym wyposażamy i odnawiamy świetlice w placówkach dydaktycznych. Gry planszowe to świetny sposób na kształtowanie relacji, ćwiczenie umiejętności podejmowania decyzji, przeżywanie zwycięstw i porażek. Nauka zachowań społecznych jest szczególnie ważna w dobie powszechnej cyfryzacji i ucieczki dzieci w świat wirtualny.

10.jpg

 

Barbara Kierdelewicz, brand manager marki Ben & Jerry’s:

Duża część marketingowej pracy – niezależnie od rynku, produktu i branży – powinna skupić się aktualnie na sprawach wychodzących poza nasz własny brand, a wciąż ważnych dla jego odbiorców. Prospołeczne działania, szczególnie na poziomie lokalnym, będą wyjątkowo istotne w obliczu zapowiadanego po pandemii spowolnienia gospodarczego. Już dziś wielu ekspertów przewiduje diametralne zmiany w funkcjonowaniu gospodarki, definicji potrzeb i postaw konsumenckich. Nie mam wątpliwości, że droga obrana przez Ben & Jerry’s znajduje uznanie wśród swoich konsumentów, którzy biorąc produkt do ręki, coraz częściej pochylają się nie tylko nad jego ceną i składem, ale także etyczną metryką.

11.jpg

 

POWRÓT