blog

Something good to add: BSR z perspektywy generacji Z

 

Po prostu ja będę żyła na tej planecie dłużej

Nie sądzę, żebym była bardziej szlachetna czy wrażliwa niż twoje pokolenie. Altruistyczna. Możliwe, że wręcz przeciwnie. Zależy mi na innych, na środowisku, na świecie – ale zależy mi na tym przede wszystkim dla siebie. I dla moich bliskich. To nieprawda, że nie myślę o przyszłości. Albo inaczej – nie mierz mnie swoją definicją myślenia o przyszłości. Tak, żyję chwilą, wolę doświadczać, niż mieć, nie precyzuję swoich planów zawodowych. Ale robię to z troski o swoją przyszłość. Dbam o zdrowie, wykształcenie, relacje, doświadczenia – bo to mi będzie potrzebne. Nieistotne, czym się będę zajmować. Ale na pewno będzie to coś fajnego. Z fajnymi ludźmi. W fajnym, czystym świecie. W ten sposób myślę o przyszłości. I – bardziej niż jakiekolwiek pokolenie wcześniej – wiem, że mam na nią wpływ. Mam wybór. Nie muszę iść na kompromis. Wybieram ludzi, otoczenie i marki dokładnie takie, jakie chcę. Każdą swoją decyzją wpływam na to, jaki będzie świat za X lat. Jeżeli też chcesz, żeby był otwarty, przyjazny i czysty – super, możemy iść tam razem. Niezależnie od tego, czy jesteś osobą, firmą, czy marką. W przeciwnym wypadku – może cię nie być.

Nie psuj. Zniknij. Sorry, po prostu ja będę żyła na tej planecie dłużej.

 

* Havas Meaningful Brands 2020, Deloitte Millennial Survey 2019

POWRÓT
Popularne
Bądźmy w kontakcie

Zapisz się na newsletter i dołącz do grona najlepiej poinformowanych czytelników bloga Advalue :) 

Wymagane
Wymagane
Wymagane