portfolio

 

WITAJ, PIĘKNA POLSKO! 

 

 

Polska to piękny kraj.
Ale to piękno często ukryte jest pod szarością brudu.

Na tej myśli zbudowaliśmy strategię pierwszej w Polsce zaangażowanej kampanii społecznej dla marki Cif. Misją Cif jest poprawa samopoczucia ludzi poprzez przywracanie piękna wokół nich. Marka realizuje ją na całym świecie w ramach platformy komunikacyjnej „Cif Cleans”, zmywając hejterskie napisy z murów czy przywracając blask pomnikom. Naszym zadaniem była implementacja tej idei w Polsce. Celem biznesowym zaś - zbudowanie lojalności wobec marki i wzrost jej udziałów w kanale tradycyjnym. Dlatego zdecydowaliśmy, że działania marki muszą zostać przeprowadzone blisko konsumentów, w miejscach ważnych dla lokalnych społeczności. Konsumenci z całej Polski mogli je zgłaszać na dedykowanym landing page, na którym odbywało się głosowanie. W rezulatcie przywróciliśmy blask 12 wybranym lokalizacjom. Wsparciem merytorycznym była dla nas łódzka Fundacja Urban Forms.  Kampania była komunikowana w TV, social mediach i w sklepach. Na czas aktywacji logo Cif wpisaliśmy w kształt Polski. Trafiło ono na opakowania wraz z wizerunkami pięknych miejsc w kraju, wyłamując się z konwencji opakowań na półce i przyciągając uwagę konsumentów. Pokazaliśmy markę Cif jako bliską Polakom, pomagającą utrzymać czystość ich najbliższego otoczenia. A przede wszystkim, jak potwierdziły wykonane przez Cif badania przed i po renowacji, sprawiliśmy, że mieszkańcy odnowionych miejsc poczuli się lepiej!


Klient: Unilever
Marka: Cif
Projekt: Witaj, piękna Polsko!
Zadanie: strategia i koncept kreatywny kampanii budującej lojalność konsumentów, implementacja międzynarodowej platformy komunikacyjnej na rynek polski.
Media: digital video, opakowania, social media, in-store, ambient, PR
Tytuł: Witaj, piękna Polsko!