portfolio

 

MOTOREO

 

Oreo

 

Jesteśmy dumni, że przeprowadziliśmy pierwszą w pełni lokalną aktywację marki Oreo w Polsce!

Oreo to najsilniejsza marka ciastek na świecie. Jest obecna w ponad 100 krajach a pod względem wartości globalnej sprzedaży trzykrotnie przewyższa konkurencję. Przez dekadę obecności w Polsce marka prowadziła komunikację w ramach globalnych kampanii. Jednak w 2019 roku polski oddział Oreo zdecydował się na przeprowadzenie aktywacji od podstaw dedykowanej lokalnemu rynkowi. Tym bardziej cieszy, że byliśmy jej autorami! Podstawą idei kreatywnej stała się obserwacja trendów. Elektryczne środki komunikacji stawały się coraz popularniejsze, zwłaszcza wśród młodych. Dlatego jako nagrody główne w loterii wybraliśmy elektryczne skutery Elon One. Tak jak marka Oreo łączą one kultowy design z nowoczesnością. Do konsumentów trafiły też hulajnogi i kaski. W kreacji pokazaliśmy nagrody, wykorzystując charakterystyczny kształt Oreo. Loterię zakomunikowaliśmy w mediach społecznościowych oraz sklepach. Aktywacją dotarliśmy do – „młodszych starszych” - ludzi, którzy chcą czerpać z życia, ale jednocześnie być fair w stosunku do środowiska. Czy aktywacja okazała się sukcesem? Nie możemy podzielić się wynikami, ale dość powiedzieć, że nie była to ostatnia opracowana lokalnie aktywacja Oreo… i innych marek Mondelez.


Klient: Mondelez
Marka: Oreo 
Projekt: Motoreo
Zadanie: Strategia, koncept kreatywny oraz realizacja aktywacji promocyjnej
Media: instore, digital, social media
Tytuł: Twist, Lick, Dunk… and Go!