portfolio
CZESI NAS DOBRE PIWO

O tym, że czeskie piwa są dobre, nie trzeba nikogo przekonywać. Ale jak przekonać konsumentów, że nieznane im piwo pochodzi właśnie z Czech?
Przed takim wyzwaniem postawiła nas Kompania Piwowarska, wprowadzając na rynek markę Kozel. Żeby zbudować świadomość jej obecności a przy tym podkreślić jej czeskość, opracowaliśmy platformę komunikacyjną „Czesi nas dobre piwo”. Na billboardach w całej Polsce znalazły się nasze kreacje, w których obok butelki i rogatego kufla pojawiły się różne hasła z charakterystyczną grą słów. Łączyła ona lekki charakter piwa z jego czeskim pochodzeniem. Skuteczność kreacji sprawiła, że zrealizowaliśmy w tej samej idei kolejną kampanię OOH, przybliżającą konsumentom ciemny wariant piwa Kozel. W kreacjach citylight zastosowaliśmy technikę druku soczewkowego, dzięki któremu konsument – zależnie od kąta patrzenia – mógł poznać oba warianty smakowe. Jednak tym, co nas czesi najbardziej jest fakt, że hasło naszej kampanii: „Czesi nas dobre piwo” stało się claimem marki Kozel w Polsce!
Klient: Kompania Piwowarska
Marka: Kozel
Projekt: Czesi nas dobre piwo - outdoor
Zadanie: Koncept kreatywny kampanii OOH towarzyszącej relaunchowi marki na polskim rynku
Media: Outdoor
Tytuł: Czesi nas dobre piwo! OOH