portfolio

 

PrzyGOTUJMY LEPSZY ŚWIAT

Polacy są coraz bardziej świadomi wpływu jedzenia na zdrowie i samopoczucie.

Coraz częściej również zwracamy uwagę na etyczne aspekty związane z tym co i jak jemy, czego efektem jest dynamiczny wzrost diety roślinnej a nasze nawyki żywieniowe zmieniają się.  

Ale, czy mała zmiana na talerzu może zmienić świat? Pokazaliśmy, że tak! I w rewolucyjny sposób zapoczątkowaliśmy proces zmiany postrzegania marki Knorr, która z zaangażowaniem dba o ludzi i planetę! 

Nasze działania rozpoczęliśmy od stworzenia wspólnie z ProVeg Polska, (międzynarodową organizacją działającą na rzecz budowania świadomości żywieniowej) innowacyjnego programu edukacyjnego, zmieniającego nawyki żywieniowe uczniów klas 1-3 szkół podstawowych oraz ich rodzin. Celem programu jest  uświadomienie, że to, co jemy ma wpływ nie tylko na zdrowie ludzi, ale i dobro planety. Po tak gruntownym przygotowaniu i analizie grupy docelowej, przystąpiliśmy do rewolucji!

A że żadna rewolucja nie może obejść się bez hymnu, stworzyliśmy go razem Anią Dąbrówką, córką Natalii Kukulskiej. Piosenka wraz z teledyskiem błyskawicznie stała się przebojem, osiągając kilkaset tysięcy odsłon na YouTube’ie i efektywnie rekrutowała do naszego programu. 

Połączenie aktywności infuencerów, działań PR, kampanii ATL, obecności w sklepach oraz marketingu bezpośredniego skierowanego do szkół przyniosło imponujące  efekty! Do pierwszej edycji programu „PrzyGotujmy lepszy świat” zgłosiło się ponad 100 tysięcy dzieci z ponad tysiąca szkół!

W ciągu zaledwie kilku miesięcy za sprawą przeprowadzonych działań, zmieniliśmy zwyczaje żywieniowe całych rodzin, oszczędziliśmy setki hektolitrów wody, obniżyliśmy emisję CO2 oraz zmieniliśmy postrzeganie marki Knorr – pomagając jej w realizacji nowej strategii komunikacyjnej.
A to dopiero pierwsza edycja…
 


Klient: Unilever
Marka: Knorr
Projekt: PrzyGOTUJMY lepszy Świat!
Zadanie: Opracowanie strategii i kreacji zaangażowanej społecznie kampanii promującej dietę przyjazną dla środowiska
Media: TV, digital, social media, prasa, in-store, PR
Tytuł: PrzyGOTUJMY lepszy Świat!